فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ ولنتاین همگی مبارک






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

فردا 14فوریه و26 بهمن ولنتاین.

دوباره یه ولنتاین دیگه که منو عشقم باهمیم و انشالله تا آخر عمرمون پیش هم باشیم و هر سال این روز رو باهم جشن بگیریم.

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

امشب شب عشق ماست عزیزم خیلی دوس داشتم پیشت بودم تا باهم این شب و سپری میکردیم .انشالله ولنتاین بعدی پیشمی و با هم جشن میگیریم.

 

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي

عشق من آقایی من خیلی دوستت دارم بی نهایت تااااااااااااااااااااااااا تا همیشه هم عشقت تو قلبم میمونه من بی تو هیچم عزیزم اگه تو نباشی منم نیستم.

اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست

ولنتااااااااااااااااااااااااینت مبارک همسرم بهزادی جونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:54 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت